Maak kennis

Ervaringen

Moeder van Jurre

Wat heeft onze zoon het naar zijn zin op de Rafael. Elke dag gaat hij blij naar school en komt vol verhalen weer thuis. Aan de hand van de foto’s die iedere dag toegestuurd worden kan hij goed vertellen wat er die dag gedaan is op school. Ook wij als ouders zijn super blij met de stap die wij 4 jaar geleden gemaakt hebben voor hem. Elke dag krijgen we te horen/lezen wat er gedaan is op school. En de lijntjes zijn kort als er contact nodig is met de leerkracht. Kortom trots op onze zoon maar ook zeker op de school.

Onze zoon zit inmiddels voor het derde jaar op de Rafael. Alle professionals staan centraal om de kinderen heen en iedereen kent elkaar bij naam. Met onuitputtelijke energie en liefde worden de kinderen begeleid en is de communicatie tussen leerkrachten en ons als ouders uitstekend. Op basis van zijn persoonlijke ontwikkeling wordt hij maximaal uitgedaagd. Daarnaast is er ook ruimte voor extra ondersteuning zoals logopedie, fysiotherapie en schoolzwemmen (bovenbouw). Met veel zin en plezier gaat hij dagelijks naar school.

Nefeli voelde zich vanaf dag 1 fijn op de Rafael. Wij zagen en zien haar nog steeds met zoveel plezier naar school gaan. Op de Rafael houden kinderen zich met zoveel dingen bezig en ze werken en spelen heel leuk samen.
Nefeli laat steeds meer van zichzelf zien. Betekent voor ons dat ze zich veilig voelt.
En wij als ouders vinden de korte lijnen van communicatie erg prettig.

Wij ouders van Adam zijn erg tevreden met de Rafael. Adam gaat elke dag met veel plezier naar school. Rafael beschikt over alle faciliteiten die een speciale onderwijs school biedt, waardoor onze zoon erg op zijn plek hier zit.